Egy hatásos hasizom záró gyakorlat: “oldalcsavarás”

Egy hatásos hasizom záró gyakorlat: “oldalcsavarás” 2018.01.12.Szólj hozzá

Kiinduló helyzet: Alkartámaszos oldalfekvés. Belégzésre húzd be a köldöködet, kilégzésre pedig emeld meg a csípőd. A következő belégzésre emeld a magasba a kezed, majd kilégzésre vezesd el a törzsed alatt.

Kiinduló helyzet: Alkartámaszos oldalfekvés

Egy hatásos hasizom záró gyakorlat: "oldalcsavarás"

1. Belégzésre húzd be a köldöködet, kilégzésre pedig emeld meg a csípőd.

Egy hatásos hasizom záró gyakorlat: "oldalcsavarás"

2. A következő belégzésre emeld a magasba a kezed, majd kilégzésre vezesd el a törzsed alatt.

Egy hatásos hasizom záró gyakorlat: "oldalcsavarás"

Egy hatásos hasizom záró gyakorlat: "oldalcsavarás"

A gyakorlatot addig ismételd, míg szépen meg tudod csinálni,

azaz nem fárad el az izomzatod. Gyakorold minden nap, így rövid idő alatt

összezáródik az egyenes hasizom és centiket karcsúsodik a derekad.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük