Baba – Mama torna

Mozdulj ki, mozdulj meg!

Ez a momfitt aerobik (bababarát edzés) rövid, de igen beszédes mottója, mely magában hordozza azt az üzenetet, hogy a nők többsége szülés után néhány héttel két dolgot szeretne leginkább:

Kimozdulni, de nem tudják,hogy hova… elkezdeni mozogni, de nem tudják, hogy hogyan?

Kifejezetten az Ő számukra jött létre ez a mozgásforma, amelyet a nagy népszerűsége és az anyukák eltárő fittségi állapota miatt két csoportra osztottunk:

Baba-mama torna 1- (kezdő szint)

Időpont: szerdánknt 9:00-9:45

Azoknak az anyukáknak ajánlom, akik még gyengébb fizikummal rendelkeznek és/vagy a szülés után vannak néhány hónappal (12 hét – 9 hónap). Az óra alacsony intenzitású és a gyakorlatok főleg a hasfal biztonságos visszaerősítésére, a hátizmok és tartást segítő izmok aktiválására, valamint a jobb fizikum elérésére fókuszálnak.

A foglalkozásokon főleg saját testsúlyos gyakorlatokat végzünk.

 

Baba-mama torna 2. (haladó szint)

Időpontja: szerdánként 10:15-11:00

Ez az EDZÉS a fittebb anyukák számára jelent egy tökéletes megoldást arra, hogy változatos és kihívást jelentő gyakorlatokkal hozzák magukat a legjobb formába, kiegészítve akár a hét más napjaira eső mozgásformákat (futás, biciklizés…stb.).

Az órákon rendszeresen használunk funkcionális eszközöket is (TRX, Balance labda, kézi súlyuó, tárcsa, playbox stb.).

A foglalkozások óriási előnye, hogy az anyukáknak nem kell megoldaniuk a gyermekeik felügyeletét, amíg ők távol vannak, hiszen az órákra a babáikat is el tudják hozni és ha ők azt igénylik, a gyakorlatokba is be tudják őket vonni.

Természetesen minden körülmény adott a picik fogadásához, mivel a rendszeresen tisztított szőnyeggel ellátott teremhez saját bejáratú öltöző és pelenkázóval ellátott, igényes mosdó tartozik, így a szoptatás és pelenkázás is megoldható. Az épületben konyhasarok is található, így a bébiétel melegítése és elkészítése is könnyedén kivitelezhető.

Az épület saját biciklitárolóval és parkolóval rendelkezik, így ingyenes és egyszerű a parkolási lehetőség.

 

A torna pszichés hatásai

A hozzám járó kismamáknak és anyukáknak gyakran említem a saját példámat, és mesélek el élethelyzeteket, melyekben sokan önmagukra ismernek.

A várandósságom előtt sok ember között dolgoztam és felpörgött életet éltem, majd sok megpróbáltatás után VÉGRE ANYA LETTEM! Valahogy mégsem találtam a helyem ebben az “új életben”, mivel kevesebbet jártam közösségbe és minden napom ugyanúgy telt.

Ekkor kezdtem el tudatosan alakítani az életemet, újra elkezdtem rendszeresen sportolni és célokat tűztem ki magam elé. Nekem ez nagyon sokat segített abban az időszakban.

A momfitt aerobik egy nagyon jó program lehet azok számára, akik szeretnének a szülés utáni időszakban újra sportolni, ehhez szakszerű tanácsokat kapni és jó hangulatban eltölteni az idejüket babáik és a többi tudatos anyuka társaságában.

Mikortól lehet elkezdeni járni az órákra?

Természetes szülés után 6-8 héttel, császármetszés után pedig 10-12 héttel érdemes a tornát elkezdeni, ha azt az orvos is jóváhagyta.

Egészen pici babákat és akár 2-3 éves gyerkőcöket is várunk szeretettel, de mivel alapvetően a picik nem vesznek részt az edzésben, így nem feltétel, hogy az anyuka babával érkezzen!

Szoptatás alatt is sportolhatok?

Igen, a testmozgás nem lassítja a tejtermelődést, vagy az anyatej összetételét, hanem pont ellenkezőleg: A rendszeres testedzés gyorsítja az anyagcserét, így a tejelválasztást is segíti. Azonban nagyon fontos a megfelelő folyadékbevitel és a megfelelő időpont kiválasztása.

Mit kell vinni az órákra?

Mindent, ami a gyerekek kényelmét szolgálja (pléd, cumisüveg, játék stb.), illetve az anyukák számára innivaló, törölköző, edzőcipő és kényelmes ruházat.

Polifoamot biztosítunk!

Mikor vannak az órák?

Minden szerdán 9 órától 9:45-ig (kezdő) és 10:15-től 11:00-ig (haladó).

Helyszín: Momfitt Stúdió  Békéscsaba Szarvasi út 3. (a MÁV rendelők utcája).

A babás tornákra a bejelentkezés kötelező!

https://www.facebook.com/momfittprogram

Galéria